نظرات دوستان عزیزم
خواستم برخی از نظرات دوستان عزیزم را در این قسمت منتشر کنم
با سپاس فراوان
مظاهر جعفری شام اسبی
**********************************
توسط:حسین عسکری
سلام برادر جعفری دست شما درد نکنه از دیشب که پای سخنرانی سردار بودم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم بنده هم از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستم و افتخار جانبازی هم دارم سال گذشته هم پسر عمویم در ارتفاعات جاسوسان به شهادت رسید وبلاگ خیلی خوبی دارید ولی چرا عکس شهیدان سلیم و سلمان را نگذاشتی لطف بفرما عکس مطهر این شهیدان عزیز رو هم بذار یا علی خدا نگهدارت برادر جعفری
مادر شهید صابر جعفری به فرزندش رسید
******************************************
توسط:باقریان شام اسبی فرزندرحیم(میرزاآقا)
تشکرفراوان ازاینکه به یاد شهدای گرانقدر شام اسبی واهالی آن هستید. سپاس از کسانی که وطن فروش نیستند.
سلامتی تووخانوادت اینجا صلوات فرستادیم.
******************************************
توسط:حسین عسکری
بنام خدا
دیشب در یادواره شهدای شهر قطب آباد جهرم سردار این خاطره را بصورت کامل تعریف کردند تمامی مجلس غرق در گریه شده بود واقعا حال بسیار معنوی دست دادخوشا به حال شهدا خوشا به حال خانواده شهدا سردار در پایان دست پدر دوشهید بزرگوار را بوسید و مجلس به اوج خود رسید پایان بخش مراسم مداحی سردار حاج کاظم محمدی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که حال بسیار معنوی به مجلس داد یاد شهدا گرامی باد 1391/7/27
خاطره سردار رحیم نوعی اقدم شام اسبی از دو برادر شهیدش:
*******************************
توسط:امامعلی جعفری شام اسبی
خیلی عالی بود دست شمادرد نکنه اجرکم به تقوالاه
مادر شهید صابر جعفری به فرزندش رسید
**********************************
توسط:امامعلی جعفری شام اسبی
خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه موافق باشید
حقیقت جعفری مربی تیم ملی جوانان ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران
************************************
توسط:ali
سلام. مطلب خیلی زیبایی بود. 
خوشحال میشم ب وبلاگ منم بیاین و نظرتون رو بگین.
نظرتون رو در مورد تبادل لینک هم بگین 
شما اهل اردبیل هستین؟
من تبریزیم. یاشاسین.
***************************
توسط:ناصر آقاحسینی
از این که لطف نموده و با طراحی مناسب این وبلاگ دیگر عزیزان همشهری خویش را قرین محبت خویش قرار داده اید بسیار سپاس گزارم.امیدوارم درسایه الطاف الهی سربلند باشید.
***********************
توسط:.........
با سلام ممنون از وبلاگ زیبای شما!
بی مقدمه در چند سال اخیر با توجه به کمک های اهالی روستای شام اسبی بنایی خشتی را تعمیر کردند
*****************************